reklama

Ako zmeniť strach na šťastie?

Prečo práve táto téma? Pri hľadaní vlastného štýlu šťastie, som mnohokrát narazila práve na strach, ktorý ma ochromoval a brzdil pri realizácii života podľa vlastných predstáv. Pred rokom, keď som dokončila prvú knihu „Objavte seba, objavte šťastie", som si uvedomila jeho ozajstnú silu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Neraz som totiž vo svojom živote zažívala situácie, keď ma strach oslabil a niekedy dokonca spôsobil, že som na svojej ceste nepostupovala ďalej. Takéto momenty mi šťastie nepriniesli. Niekde v hĺbke duše ostal smútok z toho, že som pre naplnenie svojej túžby nič neurobila. Rovnako som v živote zažila momenty sily a radosti z realizácie. Tento pocit mi pomáha realizovať v živote to, prečo som tu, moje poslanie.

Poznám ľudí, ktorým sa darí vytvárať život podľa vlastných predstáv. Pýtam sa: čím sú iní, majú nejaký zázračný kľúč na premáhanie strachu, alebo ho vôbec nepociťujú? Čo bráni nám ostatným, aby sme vždy mali silu realizovať naše predstavy a nepodliehali strachu?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcem zistiť, ako premeniť strach na silu a šťastie. To je dôvod, prečo som sa rozhodla skúmať strach. Zvolila som osvedčený spôsob - otázky. Tie vždy otvárajú priestor, čo sa mi potvrdilo už veľakrát.

Ak hľadáte odpovede na túto tému, prispejte svojimi skúsenosťami a vyplňte dotazník na http://www.styl-stastie.eu/prieskum-strach-stastie.php Ak ste odpoveď už našli, budem vám vďačná, ak odpoviete a tak prispejete k objaveniu kľúča, ako transformovať strach na silu a šťastie. To najhodnotnejšie z tohto prieskumu bude zosumarizované v pripravovanej knihe, samozrejme, s vaším súhlasom.

Eva Stanová

Eva Stanová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena a mám rada život. Baví ma v každej životnej situácií nachádzať nové riešenia a meniť uhoľ pohľadu na vec. Už ako dieťa som odmietala názor, že veci sú čierne alebo biele. Táto vlastnosť mi ostala do dnes. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu