reklama

Vykročte za "šťastím"!

Poznáte hormón "šťastia"? Ak nie, je tu jednoduchý návod, ako sa k nemu dopracovať. Ešte predtým sa však zamyslime nad tým, čo šťastie je. Ak sú ľudia šťastní, zvládajú životné situácie podstatne jednoduchšie. To, čo sa vám v ťažkých chvíľach zdá neprekonateľné, v „šťastnom" štádiu nájdete minimálne tri spôsoby riešenia.Aj z toho dôvodu je v dnešnej dobe "šťastie" jedným z najvyhľadávanejších artiklov. Iste sa teraz v duchu pýtate, ako sa môže človek k hormónu  "šťastia" dopracovať. Tých spôsobov je viacero a sú rôznorodé: láska, pohyb, slnko, čokoláda, hudba, úprimný rozhovor s priateľom, ale i mnoho ďalších...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Našli ste ten váš?

Mne trvalo najdlhšie, kým som si začala ten zázračný hormón vytvárať cez pohyb. Nezúfala som, hoci som si dlho nevedela nájsť aktivitu, ktorú by som mohla absolvovať bez náročnej prípravy a praktizovať ju kdekoľvek a v ktoromkoľvek čase. A potom mi z ničoho som stretla človeka, ktorý ma ju naučil. Je to absolútne jednoduchá metóda.

Oblečte sa a kráčajte

Najkrajšie na tom je, že získať hormón "šťastia" týmto spôsobom je úplne jednoduché. Kráčať totiž môžete hocikde, kedykoľvek a koľko sa vám zachce. Stačí, ak použijete správny spôsob, budete zhlboka dýchať a poznať tri ďalšie zásady. Okrem naplnenia hormónu "šťastia" sa môžete zbaviť aj negatívnych myšlienok, ktoré vás možno celé dni prenasledujú a navyše je celkom reálne, že vám v hlave skrsnú nápady, ktorých realizácia vám hormón "šťastia" umocní.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo k tomu potrebujete?

Pohodlné oblečenie a obuv

Niečo príjemné do ruky

Zápisník na nové myšlienky

Chcete vedieť ako na to?

Zaregistrujte sa na tu alebo facebooku o termíne cvičenia Krok za krokom k "šťastiu" sa dozviete ako prví. Ak vlastníte e-knihu Objavte seba, objavte šťastie - môžete využiť BONUS - kupón z e-knihy na 60 minútový skypový rozhovor alebo toto 60 minútové cvičenie.

Eva Stanová

Eva Stanová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena a mám rada život. Baví ma v každej životnej situácií nachádzať nové riešenia a meniť uhoľ pohľadu na vec. Už ako dieťa som odmietala názor, že veci sú čierne alebo biele. Táto vlastnosť mi ostala do dnes. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu