reklama

Hľadáte šťastie?

Cítite sa nešťastní, či priamo realita života vám ukazuje, že niečo nie je správne? To k vám hovorí vaše vnútro, nie kamaráti, priatelia, rodina. Veď to, čo je pre niekoho nešťastím, pre druhého môže byť šťastím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dlho som viac počúvala okolie ako seba. Vo veku 31 rokov som sa rozhodla zistiť, čo mňa robí v živote šťastnou. Odmietla som naďalej prijímať pravdy spoločnosti, môjho okolia, za svoje. Spúšťačom tohto hľadania bol pocit vnútorného nešťastia napriek tomu, že to vonkajšie hovorilo o šťastí. Toto obdobie sprevádzali dve udalosti: umelé oplodnenie a rozvod. Prebudili vo mne túžbu po nájdení vlastného šťastia. Často práve v ťažkostiach, ktoré zažívame, sa môžu skrývať najväčšie poklady. Samozrejme, ak sa ťažkostiam nepoddáme a dovolíme si objavovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čítali ste už e-knihy o objavovaní? E-kniha je výborná alternatíva tlačenej knižky. V kníhkupectvách ju zatiaľ nehľadajte. Interaktívna e-kniha umožňuje, že priamo z knihy sa môžete po kliknutím na zelené slovo (napr. názov knihy, metódy, či cvičenia ) dozvedieť ešte viac. Dokonca je v knihe aj slovo „google", na ktoré keď si kliknete, dostanete sa priamo do vyhľadávača a môže si hľadať informácie vlastným spôsobom.

Aký je váš postoj k objavovaniu? Baví vás hľadať, či prijímať už objavené?

Eva Stanová

Eva Stanová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena a mám rada život. Baví ma v každej životnej situácií nachádzať nové riešenia a meniť uhoľ pohľadu na vec. Už ako dieťa som odmietala názor, že veci sú čierne alebo biele. Táto vlastnosť mi ostala do dnes. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu