reklama

Vďačnosť za toto všetko?

Počuli ste už niekedy o tom, že ak sme vďační, život sa stáva lepší? Nie je to len teória, je to aj overená skutočnosť. Pýtate sa: "Za čo mám ďakovať?" Veď nič nemám, iba prácu, ktorá ma nebaví, partnera, s ktorým nie som šťastný, rodičov, ktorý mi neveria, nič ma v živote nebaví a dokonca v telke nič nedávajú. Pripomína vám to niekoho?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mne to pripomína mňa, pred viacerými rokmi. A pritom som mala z materiálneho pohľadu všetko. Ako sa dá pozrieť na takýto život z iného uhla pohľadu? Mám len prácu, ktorá ma nebaví = pravda. Pravda je tiež, že mám pravidelné peniaze na zábavu, stravu, oblečenie, cestovanie a iné. Koľko ľudí na svete si môže takéto niečo povedať? A že nebaví! Ako by ste ju mohli robiť inak aby vás bavila? Viete vôbec čo chcete a čo vás baví? Ak to viete, gratulujem robte to!

Partnera, s ktorým nie sme šťastní = pravda. Pravda je tiež, že partnera máte. Môžete sa večer s niekým porozprávať, môžete spolu pátrať potom čo vás urobí šťastnými. Viete, čo od partnera očakávate a potrebujete? Viete, čo vy dávate partnerovi, alebo len čakáte, že dostanete?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Toto je súbor otázok, ktorými si môžete rozanalyzovať akúkoľvek životnú situáciu. Samozrejme aj nemusíte. Možno ste si povedali, tá sa ale robí múdra. Sme strojcami šťastia a ak sa práve šťastní necítime, znamená to, že je nutné sa na veci pozrieť z iného uhla pohľadu. Niekedy naozaj stačí len uvedomenie, že sme radi, za toto všetko.

A niekedy aj napriek tomu, že sme radi a naozaj sme aj vďační za všetko, čo v živote máme, chceme aj niečo ďalšie. Ja to chcem a tí okolo mňa nie. Znamená to, že sme nevďační? Alebo je to o tom, že sme dospeli do štádia, že je nutné sa posunúť ďalej. Bytostne cítime, že sa potrebujeme posunúť ďalej. Nevieme presne, ako to má vyzerať, čo budeme robiť, čo nás baví, ale vieme jedno, že potrebujeme nasledovať svoj vnútorný hlas. Aj toto chce vďačnosť! Nie všetci pocítime v živote neskonalú túžbu po živote a po tvorivosti. Po naplnení toho prečo sme prišli na svet práve v tejto chvíli. A ak aj precítime, že niečo potrebujeme realizovať, tak nevykročíme. Prečo? Strach - bojíme sa. Čoho? Čo povedia susedia, známi, rodina. Hovoríme si: veď ja nemám právo v živote robiť čo chcem! Vtĺkali aj vám v detstve do hlavy, že byť iní sa nepatrí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Cítim, že je čas. Čas na to, aby sme vstali a vytvárali to prečo sme tu. Čo to je? Odpovede máme ukryté v sebe stačí ich len objaviť. Ako na to? Sú rôzne spôsoby: niekomu to ide cez šport, inému cez objavovanie seba cez tvorivosť, inému cez meditáciu. Ak vyslovíte či už nahlas, alebo sami pre seba zámer Chcem...... urobíte prvý krok k tomu, aby ste našli to čo hľadáte, aj nájdete. Ten kto hľadá, nájde. Neuveriteľne ma v živote baví, vytvárať si život podľa svojich predstáv. Niekedy to síce trvá dlhšie, akoby som chcela, vždy to však príde v správny čas. A tiež ma baví, ak sa to darí aj ľuďom okolo mňa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odovzdajme tvorivému procesu objavovania seba. Znovu nadobudnutá tvorivosť nám dá energiu, ujasníme si čo chceme, uvedomíme si prečo sa nám dejú v živote niektoré veci. Vďaka otázkam objavíme svoju pravdu. Nie je nič krajšie, keď pravdu poznáme a aj podľa nej konáme. Ak sme v súlade s našou vnútornou osobnosťou.

Zastavme sa na chvíľu a obzrime sa okolo seba. Precíťme to, za čo sme vďační práve v tejto chvíli. Za čo som vďačná? "Za tento deň. Čas, ktorý som dnes dostala na realizáciu = písanie, komunikáciu a inšpiráciu k využívaniu tvorivosti. Ďakujem mojej žiačke, ktorá mi ukázala, aký skvelý posun je možné urobiť len za 1 týždeň. Som vďačná za krásne oblečenie, zdravú a výdatnú stravu pre moje telo. Som vďačná za novú knihu i za jedno objatie, zadarmo. Taktiež som vďačná za všetkých ľudí, ktorých mám okolo seba. Niektorí ma inšpirujú svojimi pohľadmi, iní ma učia nové veci, a tí o ktorých si niekedy poviem "Bože prečo som Ťa stretla!" sú pre mňa najcennejší. Učia ma mať sa radšej, rásť a na mojej ceste neustávať. Za toto z celého srdca ďakujem."

Eva Stanová

Eva Stanová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena a mám rada život. Baví ma v každej životnej situácií nachádzať nové riešenia a meniť uhoľ pohľadu na vec. Už ako dieťa som odmietala názor, že veci sú čierne alebo biele. Táto vlastnosť mi ostala do dnes. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu