reklama

Chcete objaviť seba a vytvoriť si vlastný životný štýl šťastie?

Ideme životom a plníme predstavy iných ľudí o našom živote. Až prídeme do bodu, kedy sa potrebujeme k túžbam vrátiť. Každý z nás má svoje túžby a priania. Často krát sa stáva, že ich v detstve potlačíme, zabudneme na ne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zistiť, ktoré to sú a realizovať ich. Túžby sú kormidlom nášho života. Dávajú nám vášeň a ukazujú nám cestu, po ktorej máme kráčať. Joe Vitale napísal: Ste vo svojom živote majstrovským dielom - Michelangelom vlastného života.

Mne moje túžby a sny vrátil pred šiestimi rokmi kurz Umelcova cesta. Po jeho ukončení som dokázala a stále ešte kráčam po svojej ceste. Každodennou činnosťou si vytváram život podľa vlastných predstáv. Toto som si o tom čo mi dal napísala po jeho ukončení: Cez jednotlivé lekcie, ranné stránky a schôdzky s umelcom, som objavovala veci, ktoré ma bavia. Získavala som radosť a silu realizovať život krok po kroku. Kráčať životom niekedy malými krôčikmi, inokedy míľovými krokmi. Vďaka tejto knihe viem, že keď sa pre niečo rozhodnem, nestačí to. Veci treba aj vykonávať. Krok za krokom - až vtedy sa začnú diať zázraky. Potrebné je len určiť si CIEĽ a vykročiť. Naučila ma tiež, aké je dôležité nájsť si čas pre seba, aj ako vďaka kreativite realizovať veci jednoduchším a radostnejším spôsobom. A začala som písať. Stále s touto metódou pracujem, spontánne, podľa potreby.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A čo dala iným? Viac čítajte tu.

Eva Stanová

Eva Stanová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena a mám rada život. Baví ma v každej životnej situácií nachádzať nové riešenia a meniť uhoľ pohľadu na vec. Už ako dieťa som odmietala názor, že veci sú čierne alebo biele. Táto vlastnosť mi ostala do dnes. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu