reklama

Doplávať k šťastnej práci nemusí byť len snom...

Pred niekoľkými rokmi som sedela v práci a rozmýšľala nad tým, čo budem robiť ďalej. Cítila som sa nešťastná. V tom čase do mojich meditácií vplával krásny delfín. Najprv bol sám, neskôr pribudla delfínka s deťmi. A teraz nedávno pred cestou objavovania plávania s delfínmi sa rodina zväčšila o ďalšie 2 delfínie deti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

V čase, keď delfín prvý krát vplával do mojich meditácii, kládla som si mnoho otázok o mojom živote. V práci som vedela čo nechcem, no nevedela som vôbec čo chcem, okrem toho, že chcem byť šťastná. Chcem byť šťastná sa nieslo celým mojím životom. Bolo to také silné a zároveň to bolo akoby vo mne. Zdalo sa mi úplne prirodzené urobiť všetko preto, aby sa tak stalo. Nebolo v tej chvíli nič dôležitejšie, len byť šťastná. Čo to však konkrétne malo znamenať, som netušila. Prostredníctvom meditácií mi delfín postupne ukazoval obrazy rôznych spôsobov života. Vyberala som si tie, ktoré sa mi páčili a cítila som sa šťastná. Tak som si vyskladala ďalšiu víziu môjho života.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som ju mala hotovú, delfín mi ukazoval rôzne úlohy: urob, choď, napíš, odíď, zavolaj. Vízia šťastného života, ktorú som si vďaka obrazom ukazovaným delfínom vyskladala, ma napĺňala radosťou, láskou, šťastím, silou a energiou. Čo však bolo najdôležitejšie naplnila ma vierou v existenciu šťastného života vo všetkých jeho oblastiach.

Objavte seba, objavte šťastie

Uverila som jednému najzákladnejšiemu presvedčeniu: Mám právo na šťastie, tak ako ho má každý na tomto svete. Tak ako ho máte i vy vo vzťahu k sebe, k rodine, partnerovi, práci, priateľom. Zaslúžite si od života to najlepšie, tú najvyššiu verziu. Aké je vaše presvedčenie, veríte v právo na šťastie?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tento nový uhoľ pohľadu, mi zrazu ukázal môj život v novej perspektíve. Otvorila som sa zmenám a novým riešeniam. Vnútorne som vedela, že každé rozhodnutie, ktoré urobím ma má naplniť šťastím. Nech už by znamenalo čokoľvek. Napriek tomu, že kroky neboli jednoduché a niekedy aj boleli, priniesli mi šťastie.

Vtedy z vonkajšieho pohľadu sa mohlo javiť, že najvyššiu verziu svojho života už žijem. Mala som manžela, dom, psa, výborné zamestnanie, rodinu i priateľov. No vo svojich vnútorných vodách som nemala nič, žiadnu emóciu, pocit. Chýbala mi podstatná časť môjho života. Cítila som sa prázdna akoby pochovaná zaživa. Až pri mojej nedávnej ceste za slobodnými delfínmi som zistila prečo. Chýbalo mi to najhlavnejšie, poznať a realizovať moje poslanie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcete šťastie v práci a mať vhodné povolanie?

Poslanie je práca, na ktorú máme talent, dostali sme ho do vienka pri našom zrodení a v čase detstva prirodzene získavali zručnosti : napr. byť najlepším rodičom na svete, spisovateľom, obchodníkom, pekárom. Jednoducho činnosť, ktorú robíme radi zo srdca a keď ju robíme, teší nás to. Každá ďalšia úloha, ktorú dostaneme, namiesto toho aby nám odobrala energiu, nám ju pridá. Môže to byť aj taká práca, ktorú ešte nepoznáme alebo je v tomto období ešte málo populárna. Spĺňa však dôležitý atribút, napĺňa vás šťastím.

Podvedome som sa vydala na cestu objavovania seba, objavovania môjho poslania a talentu. Silu poznania a realizovania som stratila vo svojich 13 rokoch, kedy som pri výbere strednej školy podľahla rozumným argumentom dospelých. Namiesto toho, aby som ich presvedčila o sile svojho sna ísť na tú správnu strednú školu, podľahla som ich rozumným argumentom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Delfín

Po rokoch mi môj priateľ delfín pripomenul dôležitosť poznania poslania i jeho realizácie. Dnes už viem, že keď realizujem svoj talent a poslanie, napĺňa to mňa i ľudí šťastím. Plavba k tejto vízii nebola vždy jednoduchá, musela som objaviť svoje talenty, začať rozvíjať dlhšie nepoužívaný talent, naučiť sa ako využívať silu tvorivosti, spoznať svoje emócie a objaviť kľúč ako negatívne emócie meniť na silu realizácie.

Súčasťou je tiež prevziať zodpovednosť za život, ktorý si vytvárame i konať každý jeden deň. Plávať do vysnívaného cieľa. Na mojej ceste ma nie jeden krát zastavil a niekedy aj ochromil strach. Snažila som sa ho schovať pod koberec, akoby neexistoval, no on sa ešte zväčšil. To ma doviedlo k otázke: Ako byť väčší než strach? Skúmala som a testovala na sebe niekoľko metód, ktoré mi ho postupne dovolili prijať a spraviť si z neho priateľa, využiť jeho silu.

Moja viera sa potvrdzovala aj v realite, stretávala som delfínov na svojich cestách. Prvý krát som ich uvidela len z pevniny v diaľke. Druhý krát už plávali bližšie okolo lode, na ktorej som sa plavila. Asi rok po tomto zážitku som v kníhkupectve zahliadla tyrkysovo modrý pásik. Svietil tak výrazne, že som si išla prečítať názov knihy. Jej názov mi vyrazil dych. Kniha sa volala Múdrosť delfínov a viedla ma ďalej. Tretí krát som už plávala v tej istej vode s delfínmi, no boli ďaleko odo mňa. Práve nedávno, pred necelým týždňom som sa vrátila z cesty, kde som plávala v ich spoločnosti. Ďakujem im, za to šťastie a lásku, ktorú som s nimi mohla prežiť.

Taktiež som stretávala ľudí, ktorý mi dávali smerovku k môjmu talentu. Dnes som už na správnej ceste. Cez nové vedomosti a skúsenosti viem, že získať silu tvorivosti a objaviť to čo je obsahom šťastnej práce, môžete už 12 týždňov.

Eva Stanová

Eva Stanová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena a mám rada život. Baví ma v každej životnej situácií nachádzať nové riešenia a meniť uhoľ pohľadu na vec. Už ako dieťa som odmietala názor, že veci sú čierne alebo biele. Táto vlastnosť mi ostala do dnes. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu