reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Stanová

Eva Stanová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena a mám rada život. Baví ma v každej životnej situácií nachádzať nové riešenia a meniť uhoľ pohľadu na vec. Už ako dieťa som odmietala názor, že veci sú čierne alebo biele. Táto vlastnosť mi ostala do dnes. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Niečo sa deje... ale čo

Eva Stanová

Niečo sa deje... ale čo

Postupne vo mne začali prebiehať isté procesy. Pamätám sa na Vianoce, keď boli u nás moji rodičia i svokra. Trávili sme ich u nás v dome. Už bol celkom zariadený. Vtedy svokra povedala: „Deti, ako vám je dobre, všetko už máte." Cítila som sa ako na opustenom ostrove. Medzi toľkými ľuďmi, a taká sama.

  • 17. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 652x
  • 2
Ako zmeniť strach na šťastie?

Eva Stanová

Ako zmeniť strach na šťastie?

Prečo práve táto téma? Pri hľadaní vlastného štýlu šťastie, som mnohokrát narazila práve na strach, ktorý ma ochromoval a brzdil pri realizácii života podľa vlastných predstáv. Pred rokom, keď som dokončila prvú knihu „Objavte seba, objavte šťastie", som si uvedomila jeho ozajstnú silu.

  • 1. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 253x
  • 0
Objavte seba, objavte štastie - ukážka

Eva Stanová

Objavte seba, objavte štastie - ukážka

V našej rodine až do môjho rozvodu bolo toto slovo TABU. Som prvá rozvedená v katolíckej rodine. Ako dieťa som do kostola chodievala rada. Vďaka tomuto rituálu boli pre mňa nedele sviatočné. Ráno kostol, varenie obeda, po obede učenie a o piatej rodinná návšteva u babky Anny - bývala len o dve ulice ďalej - a večer spať. Už ako dieťa som mávala také tie nedeľné strachy: Bože, ráno opäť do školy!

  • 30. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 315x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu